• Web sitemizin içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için Web sitemize kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Web sitemize üye olmak tamamen ücretsizdir.
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
B2kz0V.jpg
 
Az önce (sabahın ilk ışıklarında) girdiğim tartışma.

Ulan acaba ben mi manyağım diyorum, karar veremiyorum.
N'olursunuz kuzum söyleyiniz. Görselde feci şekilde deforme olmuş bir göğüs yerine herhangi bir cinsiyetin üreme organı ayan beyan açıkta olsa bile, tıbbi içerikli bir videonun altına böyle bir yorum atmak ve utanmayıp bu yorumu destekleyici şekilde hayat tarzı sürdüğü izlemini vermek, 21. yüzyıl çağdaş! insanına yakışıyor mu ?

Yakışıyorsa açıkla. Yakışmıyorsa yine açıkle hulean... :tesbh

jnopGr.png



Kusura bakmayın. Yorumu yapan Murat Ak zerzevatı için "insan" demişim. İroni işte... :gulumse
 
Yeni gelen tüm arkadaşlara ve forum üyelerine gelsin.


 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Geri
Üst