• Web sitemizin içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için Web sitemize kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Web sitemize üye olmak tamamen ücretsizdir.
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
2016 nın Güngören inde. Avrupa nın orta yerinde bu tartışılmaz yararlıdır :p
 
kullanan vatandaşın amacına ve kullanım şekline göre değişen bir durum.
 
haber değeri taşıyan ve insanların bilmesi gereken bir konu ise tabiki.
 
yönetim şekline bakarsak laik olarak gözükmekteyiz fakat büyük çoğunluğu muhafazakar bir toplumda yaşıyoruz.
 
bireysel olarak elbette mama su vs bişeyler bırakmalı fakat bunu belediyelerin yapması gerekiyor aslında, bu iş için ekip kurup mahalle mahalle gezip kontrol ettirip ona göre mama su tedarik etmeliler.
 
kendi seçtiği insanı eleştirebilmek en doğal hakkıdır insanın.
 
neden kullanırı bilmem de kendi evinde yer bildiğim yapanları bir türlü anlayamadım gitti arkadaş.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Geri
Üst