• Web sitemizin içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için Web sitemize kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Web sitemize üye olmak tamamen ücretsizdir.
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Oluyor böyle şeyler nabacan. Demoğrasi böle bişey :sigara
 
yönetim şekline bakarsak laik olarak gözükmekteyiz fakat büyük çoğunluğu muhafazakar bir toplumda yaşıyoruz.

Muhafazakar bir toplumun olması, laik olmadığı anlamına gelmiyor. Demografik yapıda elbet farklı halklar olacaktır :sigara Asıl sorun bu farklı haklar arasındaki farklılıklara ortak hoşgörü getirebilmek. :sigara Bu oluyor mu? Hayır olmuyor tabi ki.

Nasıl ki Türkiye hukuk devletiyse, hukuk devleti olduğu kadar (en fazla) laik bir devlettir.:cay
 


Muhafazakar bir toplumun olması, laik olmadığı anlamına gelmiyor. Demografik yapıda elbet farklı halklar olacaktır :sigara Asıl sorun bu farklı haklar arasındaki farklılıklara ortak hoşgörü getirebilmek. :sigara Bu oluyor mu? Hayır olmuyor tabi ki.

Nasıl ki Türkiye hukuk devletiyse, hukuk devleti olduğu kadar (en fazla) laik bir devlettir.:cay



elbetteki o anlama gelmiyor ama bizim toplum biraz farklı olduğundan laikliğe pek ılımlı değiller gibi geliyor bana.
 
qEm945.jpg
 
Tarkan - cubba.... MF üyelerine. ..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Geri
Üst