Güzel soru.. İşçi olmak isteyenler olmasa işverenler olmaz. Zorunlu olduğu için işçilik yapanlar kaideyi bozmadıkları gibi kendi tercihleri olduğunu belirtir. İstese yapmama ihtimali varmıdır ? Vardır. Ozaman istediği için işçiliği tercih etmiştir. Ben bu değerlendirmeye cevap veremiyorum.. Daha ben doğmadan belirlenmiş zaten
( Atalarım sağolsun ).. Onlar işçiliği tercih etmedikleri için ben şuan kendi işlerimin ve aile işlerimin patronuyum.