Sabah uyandım ve bu haberi gördüm başımdan aşağı resmen kaynar sular döküldü. Şuan kabul edilmedi ancak salı günü tekrar görüşülecek.
Biz hala insanlara tecavüzün bir 'suç' olduğunu anlatmaya çalışıyoruz. Ne acı.
14-15 yaşındaki bir çocuk (tam olarak gelişimini tamamlayamamış hem bedenen hem de psikolojik olarak olgunlaşmamış) kendi rızasıyla kimseye evet demez. Kendi rızası dedikleri çocuğun sevgi sandığı veya ayıptır sus,sen ses çıkarma dedikleri şey.
Ülkemizde çocuk yaşta evliliğin normal bir şey olduğunu savunanlarda mevcut. Cnntürkte Vahdettin İnce isimli şahıs 12-13 yaşında kendi rızasıyla evlenebilir, buna cinsel istismar denemez diyor.
O kadar çok söylenecek şey var ki ne söylesem az geliyor inanın.