• Web sitemizin içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için Web sitemize kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Web sitemize üye olmak tamamen ücretsizdir.
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...





Evlenmek isteyen tecavüz etsin desinler daha kolaydı!
Hayatını karartan adamı eşin olarak hergün görmek!
Allah korusun katil olurdum herhalde!



 





Evlenmek isteyen tecavüz etsin desinler daha kolaydı!
Hayatını karartan adamı eşin olarak hergün görmek!
Allah korusun katil olurdum herhalde!




Bir nevi öyle olacak canım :s33
 
Çocuk dediğin oyun oynar oyun...!!
Biraz vicdan be.
 
Ortada bir tecavüz yok neden okumuyoruz.

Şimdi Doğu'da 14 13 yaşında evlilikler yapılıyor. Bunlar yasal değil. Fakat kız senin kanununa göre reşit değilken kendine göre aileye göre ve kızın kendine göre reşit. Bu durumda geçmişte yapılan evlilikler kanunen suç gözüyle görülüyor. İstismara varan bir durum var. Bu durumdaki mağduriyeti nasıl gidereceklerdi ?
 
Şimdi önce vermeniz gereken kararı bir göz önüne getireceksiniz. Şimdi 18 yaşından erken bir kızla evlenmeyi sapıklık ve tecavüz ise Peygamber efendimizin Hz. Aişe ile 14 yaşında evlenmiştir. Kendisi ise 50 yaşı geçiktir. Şimdi bu durumda Peygamber efendimiz sapık mıdır Haşa ?

Hukukun koyduğu kurallar ile doğanın kanunu çeliştiği zaman doğanın kanununu uygulamak gerekir.
 
Cevap veremeyeceğiniz sorular işte. Hepiniz bu sorulardan kaçarsınız. İslam 14 yaşında bir kız çocuğuna evlenme ruhsatı verirken siz bunu sapıklık olarak görüp birde Müslüman'ım diyorsunuz. Önce bunun bir farkına varın.


Olayda tecavüz suçluları vs aranmadan önce çözüme kavuşturulması gereken konu bu.


İNSANLARIN İNANÇLARI GEREĞİ 14 yaşında evlenmek istiyor. Sen onları 18 yaşla kısıtlıyorsun. İnsanların inançlarına müdahaledir bu.
 
Sabah uyandım ve bu haberi gördüm başımdan aşağı resmen kaynar sular döküldü. Şuan kabul edilmedi ancak salı günü tekrar görüşülecek.

Biz hala insanlara tecavüzün bir 'suç' olduğunu anlatmaya çalışıyoruz. Ne acı.
14-15 yaşındaki bir çocuk (tam olarak gelişimini tamamlayamamış hem bedenen hem de psikolojik olarak olgunlaşmamış) kendi rızasıyla kimseye evet demez. Kendi rızası dedikleri çocuğun sevgi sandığı veya ayıptır sus,sen ses çıkarma dedikleri şey.
Ülkemizde çocuk yaşta evliliğin normal bir şey olduğunu savunanlarda mevcut. Cnntürkte Vahdettin İnce isimli şahıs 12-13 yaşında kendi rızasıyla evlenebilir, buna cinsel istismar denemez diyor.

O kadar çok söylenecek şey var ki ne söylesem az geliyor inanın.

Peygamber evlendi bu yaşta ? Sana göre gelişimini tamamlayamamış. Sen neye göre belirliyorsun bir bireyin gelişimini tamamlamayı ?
 
Seni az çok tanıdığım için bu düşüncelerde olman bana gayet normal geliyor o yüzden sana cvp verme gereği bile duymuyorum.
 
Peygamber evlendi bu yaşta ? Sana göre gelişimini tamamlayamamış. Sen neye göre belirliyorsun bir bireyin gelişimini tamamlamayı ?

Arkadaşım sana göre 13-14 yaşındaki bir çocuk yetişkinle eşdeğerse bir şey diyemem. Demeye de uğraşmam.Seninle uygun bir dille tartışabileceğimizi düşünmüyorum.İkili diyaloga da girmek istemiyorum. Özellikle bulup benim yorumlarımı alıntılıyorsun. Bu kaçıncı oldu yeter artık. Ben seninle muhattap olmak istemiyorum,görme beni forumda bir zahmet ben öyle yapıyorum çünkü.
 
Arkadaşım sana göre 13-14 yaşındaki bir çocuk yetişkinle eşdeğerse bir şey diyemem. Demeye de uğraşmam.Seninle uygun bir dille tartışabileceğimizi düşünmüyorum.İkili diyaloga da girmek istemiyorum. Özellikle bulup benim yorumlarımı alıntılıyorsun. Bu kaçıncı oldu yeter artık. Ben seninle muhattap olmak istemiyorum,görme beni forumda bir zahmet ben öyle yapıyorum çünkü.

Seni az çok tanıdığım için bu düşüncelerde olman bana gayet normal geliyor o yüzden sana cvp verme gereği bile duymuyorum.


Bana laf atarak cevaptan kaçtınız işte. Size sadece tek bir soru sordum. Beni kötüleyin tamam ben rezil birisiyim.


Peygamber Efendimiz Hz Aişe ile 14 yaşında evlenmiştir. Kendisi 50+ yaşındaydı.

Yorumunuz nedir ? Soru soruyorum sadece. Cevap veremeyecek kadar kaçak olmayın lütfen.

Sizin yorumlarınız benim inandığım din olan islama hakarettir. Benim dinimde 14 yaşındaki kız çocuğu ile evlenilebilir. Ben müslümanım ve Allah'ın bana helal kıldığı şeylerle yaşamam gerek. Ben size bir hakarette bulunmuyorum fakat siz benim dinime hakaret ediyorsunuz ? Pedofili çocuk istismarcısı diye. Yine kaçamak cevap verin ama tahmin edeyim yorumunuz bile olmaz sizlerin.
 
Allah hiç bir kitabında yaş belirtmemiş farkındaysan ve dediğin evlenme şekli de
Allah resulünün (sav) 9(!) yaşındaki Aişe annemizle evlenmesi olayına gelince; cahiliye Arapları kızların yaşlarını kızların bulûğa erdikleri andan itibaren saymaya başlarlardı. Yani 9 yaşında dedikleri bir kız, -iklimden dolayı 10-11 yaşlarında bulûğa girdiği düşünülürse- aslında 19-20 yaşlarında olacaktır.

Yani, Aişe validemiz, Allah resûlü (sav) ile evlendiğinde 9 değil, 19-20 yaşlarındaydı.
Allah sana kalk bebeğe tecavüz mü et diyor ?
 
O değilde biran önce o hiç beğenmediğimiz Avrupa kafasını birebir geçirmeliyiz topluma.

Dinsiz yada ahlaksız gördüğümüz toplumlardan çok daha ahlaksız ve dini bütün isek, burada bir yanlış var demektir.

Hayırolsun ne diyelim.
 
Allah hiç bir kitabında yaş belirtmemiş farkındaysan ve dediğin evlenme şekli de
Allah resulünün (sav) 9(!) yaşındaki Aişe annemizle evlenmesi olayına gelince; cahiliye Arapları kızların yaşlarını kızların bulûğa erdikleri andan itibaren saymaya başlarlardı. Yani 9 yaşında dedikleri bir kız, -iklimden dolayı 10-11 yaşlarında bulûğa girdiği düşünülürse- aslında 19-20 yaşlarında olacaktır.

Yani, Aişe validemiz, Allah resûlü (sav) ile evlendiğinde 9 değil, 19-20 yaşlarındaydı.
Allah sana kalk bebeğe tecavüz mü et diyor ?

İnternette hadis bükücülerin uydurması o. KAynaklara dikkatlice bak.
O değilde biran önce o hiç beğenmediğimiz Avrupa kafasını birebir geçirmeliyiz topluma.

Dinsiz yada ahlaksız gördüğümüz toplumlardan çok daha ahlaksız ve dini bütün isek, burada bir yanlış var demektir.

Hayırolsun ne diyelim.


En çok tecavüz oranı O çok sevdiğin Avrupa ve Amerika'da yaşanıyor. Yine çocuk istismarı senin ülkenin katvekat fazlası avrupa ve amerikada mevcut. Araştırıp bak.
 
Bu kanun 1 defaya mahsus olacak sekilde yapılmış. Seçim kampanyalarında muhalefetin böyle bir projeleri zaten mevcutmuş.
Tabi bunları Basbakan belirtti.

Yaş konusunda ise evet ülkemizin örf olarak bu konuda bir potansiyeli var. Bu sadece doğu bölgesinde olmuyor.

Biliyosunuz ki 14 15 yaslarındaki bayanlar kendinden oldukca büyük erkek sevgili edinebiliyorlar yani herseyi göze alıyorlar :)

Kanun gerçekten de amacı için yapılacak ise bence faydalıdır.

Düşündüğümüz gibi sapık ruhlu biri ile zaten kımse evlenmez :)

Her iki tarafta anlasıp bu kanundan yararlanırlarsa bu iğrenç olabilir.(Sapıklık ile ilgili)

Sonuc : Kendı rızaları ile evlenip yaş sıkıntısı yaşayan aileler için faydalıdır.
 
İnternette hadis bükücülerin uydurması o. KAynaklara dikkatlice bak.



En çok tecavüz oranı O çok sevdiğin Avrupa ve Amerika'da yaşanıyor. Yine çocuk istismarı senin ülkenin katvekat fazlası avrupa ve amerikada mevcut. Araştırıp bak.

Tamam uzatma.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Geri
Üst