Konunun yorumlanması iki şekilde değişir.Birincisi gercekten seviyeli bir sekilde giden konusmalar varsa tabiki kaliteli bir konu olur.Ama bu konuda bircok kişi bilip bilmeden tartışır yazdıklarını bilmeden yorum yaparsa kısaca klavye delikanlılığı olursa bu konunun kalitesini değil sacmalığını gösterir bence