• Web sitemizin içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için Web sitemize kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Web sitemize üye olmak tamamen ücretsizdir.
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Yanlış anlaşılmasın ben bunları öyle tartışma konusu olsun diye açıyorum.Bana bir tavır almayın aman diyim :D LiyA Realist Anafiel
 
Dış Görünüşe Önem Vermem Diyen Kişiler Hakkında Ne Düşünüyorsunuz?
 
Yatak Kıyafetleriniz İle Markete Bir Şey Almaya Gİder misiniz ?
 
Gelecekte Olsanız Şimdiki Zamandan Nasıl Bahsedersiniz?
 
Bakmak Ve Görmek Arasındaki Fark Nedir?
 


Neden tavır alalım, herkes gayet medeni şekilde fikirlerini açıklıyor :)
Sıkıntı yok güzel konular açıyorsun tebrik ederim.

Yok yani geri dönüşü bana soru olarak sormuşlarda yani bana tavır almak olmasın,yanlış anlaşılmayayım yani :) Teşekkürler :)
 
hayır tatlım soru değil di o. Bir ifade biçimi. Otomatik olara soru işareti koymuş. Yani sadece düşüncelerimiz
 
Forum sohbet ve sözlük bölümü.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Geri
Üst