• Web sitemizin içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için Web sitemize kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Web sitemize üye olmak tamamen ücretsizdir.
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Hayır. Çok yorum varsa eğlenceli olduğu içindir bence. Bir ton güzel konu var hiç yorum yapılmayan.
 
kör olma ihtimali çok yüksek bence çünkü dünya aslında tozpemde değil hepimiz biliyoruz ama aşık olunca oyle sanıyoruz acaba aşk renk körümü:D
 
nefret etme gibi bir huyum olmadığı için bilemiyorum.
 
aynen ya bazen buda insanı bunaltıyor
 
olmazmı yaşamam sebebim bazen acı genelde tatlı uyusum
 
forum oyunları günün köşesi haberler varda var:D
 
bence hata diye bişey yok sen ne olursan ol ağzınla kuş tutsan yapar yapar Allah içinden bitirsin derler bizde oyle bişey işde:)
 
evet genelde bakarım
 
saklambaç körebe seksek
 
kesinlikle gitmem
 
evet geyik oluyorsa yorum çok ama malesef kalitele konulara baktığımızda hiç yorum yok
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Geri
Üst