• Web sitemizin içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için Web sitemize kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Web sitemize üye olmak tamamen ücretsizdir.
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Senden önce yoktu yalnızlığım
Sen gidince geldi yanıma
Bilmiyordum nasıl bekler insan
Geceler nasıl hain, günler nasıl düşman
Nerdesin sen diğer yarım
Ya beni de götür ya geride kal
Çok mu sevdin uzakları
Yoksun bu kadar

Herkes korur kalbini sır gibi
Ellerimle verdim ben sana
Anlamı yok şimdi pişmanlığın
Yine de içimdeki bir ses sorar hala

:f12::f12:​

bugün her şarkıyı niye tekrar dinliom ki :u23:
 

Sen örterken benimle kalbini
Al aklım gibi hissimi
Al çünkü özlüyorum.​
 

Süzülün uçusun beni de beni de alın götürün
Bir okyanus ortasina ya da bir senri yanina
Kanat kanat yelken olup götürün beni kuslar
Bir dalganin içine ya da kör bir kuyuya
Sevda çok uzaklarda yildizlarin da ötesinde
Bilmem nasil yakalarim kuşlar kuşlar
Ya umutlar biterse
Gidemem gidemem gidemem o kadar uzaklara gidemem
Tek çarem sonsuzluga atın beni kuşlar
Yetisin nefesim bitiyor yetisin bana kuslar
Ya özgürlük adina ya da sevda hatirina
Bir dali kirik agacim söküp beni koparin
Bir deli orman içine birakin beni kuşlar​
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Geri
Üst