• Web sitemizin içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için Web sitemize kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Web sitemize üye olmak tamamen ücretsizdir.
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Çok geçmiş yine bu gece de,
Hep sana doğru koşmuş saatler..
Eşsiz kokun yine benimle,
Sessizce girmiş penceremden.

Oturup bir kadeh içerken,
Aklıma düştün gülüp geçerken..
Sebebini bulamadım bu sene de
Anlamsız zaten gidişler.

Bir kere görsen bari..
Bu kadar da zor mu yani?
Seni sevdim derdin hani..hani?

Bırak yaralarım açık kalsın..
Bilmeyen herkes deli sansın..
Seni şimdi eller mi alsın.. yani?

Bak, bıkmadım yine seni seviyorum..
Özür dilerim vazgeçemiyorum.
Unutmaya çalışsam da ayrı bir dert, başaramıyorum.
Bitince ağlıyor susuyorum,
İçince dayanamıyor, yazıyorum.
Gidince unutamıyor koşuyorum, sana...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Geri
Üst