• Web sitemizin içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için Web sitemize kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Web sitemize üye olmak tamamen ücretsizdir.
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Eylül sonu ekim dedimi
Sonbahar geldi gene tuttu elimi
Uzun bi sessizlik sesi filmi
Karadüzen bağlama bozlak mevsimi
Üşümüş dilimi sıcak çay ısıtmış
Rüzgar şarkı söylüyo adı ıslıkmış
Ne güzel dimi hafif ve salınık
Dertlerime yol verdim yok onlar artık
Şimdi saat sekizi azcık geçiyo
Kimi sevap kimi de haram içiyo
Ben romeo değilim juliet arıyan
Sen neye inanmak istersen ona inan
Kısık göz kısık ses pazar günü
Kerem ve meriç kardeşimle geçirdim dünü
Bu yazımın günlüğü tüm kışlara
Selam olsun kurşuni kanatlı kuşlara

Kumbarada biriken bozukluklar gibi
Darmadağın yalnızken insan
İki cümle kursam sonbaharda
Sen sansanki geldi NİSAN
 
Aklıma şarkı gelmiyor sizin paylaştığınız dinlim:d17:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Geri
Üst