• Web sitemizin içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için Web sitemize kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Web sitemize üye olmak tamamen ücretsizdir.
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Dışım çiçek açmiş belki
İçimde kara yosunlar

Görenler mesut sanıyor
Bilmezler ki ne derdim Var .
Oy beni vurun vurun
Nedir çektiğim zulüm
Şu dünyanun yükini
Bir ben mi omuzladım oy.

Gün geçer gece olur
Gecem geçmez gün olmaz
Yalvarurum mevlaya
Bir duam kabul olmaz oy.
Oy beni vurun vurun
Nedur çektuğum zulüm
Şu dünyanun yükini
Bir ben mi omuzladım oy.​
 


sarkıyla selamdiyelim dostlar
 

Göğsüne hiç battı mı kalbin,
Ruhunu yaktı mı derdin,
Unutmam gerek şimdi derken,
Giderek arttı mı sevgin.
Yastığa akarken göz yaşın,
Duvarlar olunca sırdaşın,
Ölüm son umudunmuş gibi,
Aklına yattı mı hain.​
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Geri
Üst