• Web sitemizin içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için Web sitemize kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Web sitemize üye olmak tamamen ücretsizdir.
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Çokkk fenaa yaaaa


Beni bu şehir boğuyor
Bilmem bana ne oluyor
Çöken karanlığin içinde
Umutlarim tükeniyor

Yokum sanki bu şehirde
Şehir benim içimde
Fırtınalar koparıyor
Çaresiz yüreğimde

Yüreğim onun sürgünü
Oluyor ömür törpüsü
Tüm bunlar yetmezmiş gibi
Birde yar bana küstü
Sokaklar çıkmaza döndü
Seven Gönlüm derde büründü
Bırakın tek başıma
Susun biraz allah aşkına…
 




Günler geçmek bilmedi

Yarim bu sevdamı görmedi

Sustum yürek yangın yeri

Of Vallahi anmam

Tövbe bir daha kanmam

Adını anarsam bi daha

Yüzüme çalınsın karalar

Mevzum derin beni yaralar

Hoyrattır o yar beni oyalar
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Geri
Üst