• Web sitemizin içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için Web sitemize kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Web sitemize üye olmak tamamen ücretsizdir.
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Yaanii olmaz böle bişiiii :p
 
  • Haha
Tepkiler: Uur
@Uur değerli uur arkadaşım.. gece ki çaban için teşekkür ederim forumumuz adına.. süper bir efordu ama ii olan kazanıyor yani interneti ii olan :pPpp

@Pozitivizm pozicim senin alamamana üsüldüm :( cidden üsüldüm :( ama anlaşmıştık ya sen ya ben.. en azından uur alamadı :D :giggle: ii tarafından bakalım..

@Sindy tatlım balımm.. sensiz son mesajın.. son mesajları olmazdı.. aslında bi kişi eksiğiz bu sefer.. firari @BoluBeyi hakan yok :giggle:


bir daha diyom SON MESAJ BENDE :roflmao::laugh:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Geri
Üst