• Web sitemizin içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için Web sitemize kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Web sitemize üye olmak tamamen ücretsizdir.
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
@Pozitivizm fark ettim fark ettiimm yeni taktikler yenii planlarr kuruluyoorr görüyorum bizi birbirimize düşürüp 7 yide alacakk bak görürsün :D
 
@Pozitivizm fark ettim fark ettiimm yeni taktikler yenii planlarr kuruluyoorr görüyorum bizi birbirimize düşürüp 7 yide alacakk bak görürsün :D

yahuuuu bi planım yok daha yolun başındayız.. 4 ay sonra olur ama planlar projeler :P

@Sindy sen kızın üstüne gitmeyin diyorsun @saphira @Sindy i görmedim diyor:roflmao::roflmao:

sesliiii güldüm yaaaaaa :roflmao::roflmao::roflmao:

Görmemiş demekki küçük tefek biri olduğum için hahaha :p

aynı zamanda inanılmaz tatlı.. minnoş.. güzel.. şahane bi varlıksın da :a-(71)::inlove::inlove:


Boşver sağlık olsun yazık @saphira da ne yapsın geldi hazır kurulu koltuğa oturdu hayır yani ne diyebiliriz:roflmao::roflmao:

birazcık öle olmuş mu oldu.. tmm tmm yemek ısmarlıyım size.. zaten hepimiz istanbuldayız :giggle:
 
Yaaa bakk şımatttın beni şimdi son msj sana kurban olsun minik ejderham :inlove::inlove: :a-(113): :a-(113):
 
Neyse artık :p
 
  • Haha
Tepkiler: Uur
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Geri
Üst