• Web sitemizin içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için Web sitemize kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Web sitemize üye olmak tamamen ücretsizdir.
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
@MAJESTE, eragon mu ? kitapları okudun mu ? hemen anlatttt
Filmini çok beğenip miras serisinden sadece eragonu almıştım. Diğerlerini okumak nasip olmadı. Filmi de sanki 2. gelecek şekilde senaryolanmıştı ama çekilmedi :)
Filminde en sevdiğim sahne mağaraya girdiklerinde Eragona kılıç çekildiği zaman saphiranin kanatlarını açarak kükremesi. Geri alıp alıp o sahneyi izliyorum :)
 
Filmini çok beğenip miras serisinden sadece eragonu almıştım. Diğerlerini okumak nasip olmadı. Filmi de sanki 2. gelecek şekilde senaryolanmıştı ama çekilmedi :)
Filminde en sevdiğim sahne mağaraya girdiklerinde Eragona kılıç çekildiği zaman saphiranin kanatlarını açarak kükremesi. Geri alıp alıp o sahneyi izliyorum :)

malesef haılat yapamadığı için devam filmlerini çekemediler.. aslında gerçekten harika bir seri film olurdu.. üstelik ejderya lar ile dolu..

ben 1 den fazla okuduğum için hikayenin tamamına bayılıyorum :D

yaaaaaaaaa evet ne tatlı ve müthiş bi sahneydi :giggle: :inlove:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Geri
Üst