• Web sitemizin içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için Web sitemize kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Web sitemize üye olmak tamamen ücretsizdir.
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Acaba ben şuan dejavu yaşıyor olabilir miyim? Çünkü sabahta aynı şeyler olmuş gibi hissediyorum ?
 
Hadi bari dediğini yapayım niyeyse bu aralar acayip söz dinler oldum annem bugünleri gormeliydi ?
 
Gelmiş ben hissediyorum :Dbenim yanımda enerjik olmaman imkânsız tabi sende haklısın:D:D
 
Varya nickini gördükten sonra insanın hüzünlü olası gelmiyor ki ?müzik dinliyorum bildiğin dram ama mesajlara bakıp bakıp gülüyorum dinlediğim müzik hep boşa ?
 
Kendı reklamımı yapmayayim şimdi:D
Döner sermaye dönmez falan maazallah:D:D
Bu saatte dram mı dinlenir leylim ley:D
 
Reklama gerek yok bencede görünen hersey çok iyi çünkü insana verdiğin enerji çok güzel geçiyor ? ya Gece vakti hareketli şarkıları dinleyemiyorum ya?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Geri
Üst