• Web sitemizin içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için Web sitemize kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Web sitemize üye olmak tamamen ücretsizdir.
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Hop dedik :)
 
Ayıp ettin sevgili özel üyemiz :) :) :)
 
Bende tabi
 
Bu bölüm üyeyi yoldan çıkartır arkadaş hayır sen değil ben yazacam diye diye... :D :D :D
 
Hey gidi şeker nine son mesajı alır giderdi biz torunlarını nasıl mutlu ederdi bilmezdi kendisi niye uğramıyon eskisi gibi son mesajı ziyarete şekerden yapılan bastonuna kurban olduğum ninem yoksa küstünmü bize rahmetli ankaralı namığın şarkısında söylediği gibi hadi çıkta gel alda git son mesajı üzme sevenlerini :coffee: :a-(113):
 
Hey gidi şeker nine son mesajı alır giderdi biz torunlarını nasıl mutlu ederdi bilmezdi kendisi niye uğramıyon eskisi gibi son mesajı ziyarete şekerden yapılan bastonuna kurban olduğum ninem yoksa küstünmü bize rahmetli ankaralı namığın şarkısında söylediği gibi hadi çıkta gel alda git son mesajı üzme sevenlerini :coffee: :a-(113):
Çok dokunaklı bir yazı,gelsin ama almasın ?
 
@Su° ne demek gelsin ama almasın benim bi tanecik altın dişli ninem duymasın bu soylediklerini işi vardır muhakkak gelicek üzmez o çok sevdiği torunlarını o küçük ellerinle taşıdığı kucuk sepetine son mesajı doldurup alicak gidicek yine eskisi gibi torunlarini mutlu edicek o gelene kadar son mesaj sende kalabilir o geldikten sonra nasıl olsa o sekerden yapılan tatlı bastonuyla hepimizi kovalar yine son mesajı kimseye bırakmaz bırakmasın demi altın dişli nur yüzlü ton ton ninecimmm
 
Aldım gitti
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Geri
Üst