• Web sitemizin içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için Web sitemize kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Web sitemize üye olmak tamamen ücretsizdir.

Son Mesaj Kimde? (8)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
miğren geçmeeez çok kötü. Sanki birisi iki gözünden içeri parmaklarını sokup beynini karıştırıyormuş gibi bir ağrı.
 
Naz yapıyor ya pozi senden benden sağlıklı işten kartarmaya bahane işte :D
 
Ağrıyordur niye naz yapsın sağlık sonuçta
 
Ben bilirim o benim çırağım işten kaytarmak için yapar arada böyle :D
 
Ağrıyor da hafif az bişey işten kaçmaya yetecek kadar :D
 
Aldım .
Sana güveniyordur belki.)
 
Ben olsam insan olan kimseye güvenmem :D İnsanoğlunun hamuru bozuk bu ben olsam bile
 
Satürn bu akşam performansın çok düşük neden :D
 
Pozide öyle zaten bende çok bitkinim. O zaman ben son mesajı alim dağılalım :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Geri
Üst