Escobar
Onursal Üye
- Forum Yaşı
- 10 Yıl 6 Ay
- Mesajlar
- 1,590
- Tepkime puanı
- 13,580
ben geldim diye mi kaçıyorsunuz nereye kaçacaksınız söyleyin gelelim 
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
Cem Adrian da açarız?@Satürn kahvemizi terasta içelim gel??
Mükemmel olur ?Cem Adrian da açarız?
İçelim canım ? manzaralar bizim@Satürn kahvemizi terasta içelim gel??
Baştan aklımıza gelseydi keşke?İçelim canım ? manzaralar bizim
Keşke?Baştan aklımıza gelseydi keşke?
Beni anlatacak kırıntı bile yok içimde???Keşke?
Ahh bu şarkı tam beni anlatıyor
Umarım bi gün olur ?Beni anlatacak kırıntı bile yok içimde???