- Konuyu Başlatan
- #3,856
Olmasın diye dua ediyorum??Umarım bi gün olur ?
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
Olmasın diye dua ediyorum??Umarım bi gün olur ?
Anladım peki o zaman ?Olmasın diye dua ediyorum??
Bi kere de yalnız olayım istedim sorgu yok,kısıtlama yok vs bakalım nasıl olacak??Anladım peki o zaman ?
Umarım mutlu olursun canımBi kere de yalnız olayım istedim sorgu yok,kısıtlama yok vs bakalım nasıl olacak??

.gif)