- Forum Yaşı
- 11 Yıl 4 Ay
- Mesajlar
- 44,845
- Tepkime puanı
- 56,040
??Ayh ancak lafta bi gel görelim![]()
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
??Ayh ancak lafta bi gel görelim![]()
Oooo zengin kahvesi severim
Bilmem mi sevdiğini ?Oooo zengin kahvesi severimköpüklü içip sonra sizi öperim
![]()
Onun da kahveleri güzel oluyor ama hep kaçırdığın için ?@Pozitivizm ancak köpük yapcen diye kahveye tükürür fakir![]()
.gif)
Hayret nasıl buldun sen o şarkıyı güzel tabi efso şarkı??burayın şarkısına sarıdm az önceen beri
İçen memnun olduktan sonra birşey olmaz??@Pozitivizm ancak köpük yapcen diye kahveye tükürür fakir![]()