• Web sitemizin içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için Web sitemize kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Web sitemize üye olmak tamamen ücretsizdir.

Son Mesaj Kimde? (8)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
işte yiğit o dur ki uzaktan izlemiş izlemiş sigara nargile çay içerek gününü gün etmiş :D
 
Ve o kutlu büyük gün gelmiş herkes çalışmış çalışmış son mesajı alma anı gelmiş herkes kendisinin alacağını sanıyormuş
 
Ve o yiğit baş harfi E bir anda atı şehmistana atladığı gibi son saniye gelmiş son mesajı almış
 
Tüm herkesler şaşırmış bu nasıl olur biz o kadar çalıştık ettik kim bu yiğit bir anda geldi nasıl başardı bunu insanlar merak etmeye başlamış
 
Yiğit o dur ki hiç istifini bozmadan son mesajın keyfini çıkarmak için uzatmış ayaklarını zafer sigarasını yakıp zaferini, kutlamış :D
 
sonra bir daha kimseler son mesajın bahsini açamamış açmaya çalışanlar lanetlenmiş elleri tutmamış :D
 
arkadaşlar birazda sen çalış dediniz çalışıyorum daha ne yapabilrim son mesajın sahibi olarak :D
 
banlayanın canı sağ olsun dünyanın sonu değil ya mars :D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Geri
Üst