- Konuyu Başlatan
- #4,291
Köşede Yeşilçay içiyor??Ben göremiyorum nerede ?
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
Köşede Yeşilçay içiyor??Ben göremiyorum nerede ?
Oww harika canım ? geldim hemen
Bitmedi onunda yeşil çayları ? her zamanda içilmez kiKöşede Yeşilçay içiyor??
Afiyet olsun canım oksijen alalım biraz??Oww harika canım ? geldim hemen
Eline sağlık ?
Kahve yaptım ya ondan Yeşilçay içiyor??Bitmedi onunda yeşil çayları ? her zamanda içilmez ki
Ooo lego bey biz kahve içene kadar kalabilir??bende olsun birazcık![]()
Evet canım iyi gelir ??Afiyet olsun canım oksijen alalım biraz??
Hep yeşil çay içiyor ki ??Kahve yaptım ya ondan Yeşilçay içiyor??
Yaşlı olduğu için çarpıntı yapıyordur kahve??Hep yeşil çay içiyor ki ??
Olabilir ama yeşil çayında fazlası zarar biliyor mu acaba ?Yaşlı olduğu için çarpıntı yapıyordur kahve??
Bilmiyor muhtemelen??Olabilir ama yeşil çayında fazlası zarar biliyor mu acaba ?
Söyleyelim bari ?Bilmiyor muhtemelen??
Huzurr tam ?Mekanımız burası sansar duymasın?
Ekli dosyayı görüntüle 7715