- Forum Yaşı
- 5 Yıl 2 Ay
- Mesajlar
- 4,719
- Tepkime puanı
- 34,720
Kimse yok bende
)
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
Ya tanımadığın bir yabancıya gitmiş olsaydın kötünün iyisiyim işte idare et???Ah @Herkül ahhhh seni bi özledim sorma gitsinbeni şooooo @Pozitivizm in eline diline bıraktın ya hec bişe demiyorum sana
![]()
İçime su serpildiYa tanımadığın bir yabancıya gitmiş olsaydın kötünün iyisiyim işte idare et???
Ya o su değil de çamur olsaydı??İçime su serpildi![]()
Çamura yatardımYa o su değil de çamur olsaydı??
Çukurda seni bulurdum??Çamura yatardım![]()
Bende??22.06.2021 günün son mesajı kimde![]()