- Forum Yaşı
- 11 Yıl 4 Ay
- Mesajlar
- 44,845
- Tepkime puanı
- 56,040
Orada yok mu ?Ne yağdı deyince bana soruyorsun sandım??
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
Orada yok mu ?Ne yağdı deyince bana soruyorsun sandım??
Yoo yağmur tatile gitti gelmez???Orada yok mu ?
İyiymiş ??Yoo yağmur tatile gitti gelmez???
Ben onu önceden gönderdim ki ben yıllık izne çıktığımda o ortalarda olmayacak ben de tatili yağmursuz geçireceğim??İyiymiş ??
Buradan da gönder ??Ben onu önceden gönderdim ki ben yıllık izne çıktığımda o ortalarda olmayacak ben de tatili yağmursuz geçireceğim??
Liste çok kalabalık yağmuru istemeyenler çok kime göndersem al bunu buradan diyor??Buradan da gönder ??
Güneşli havalar lazım bize ?Liste çok kalabalık yağmuru istemeyenler çok kime göndersem al bunu buradan diyor??
?? İnşallahGüzel günler göreceğiz güneşli günler??
Ekli dosyayı görüntüle 7744

Harikasın canım çok teşekkür ederim eline sağlık?❤
Afiyet şeker olsun canım ??Harikasın canım çok teşekkür ederim eline sağlık?❤
Kaldık canım yine başbaşa??Hava alıp gidiyorlar??Afiyet şeker olsun canım ??
Aynen canım ama böyle daha iyi ?? boşverKaldık canım yine başbaşa??Hava alıp gidiyorlar??
Tabi ki daha iyi canım??Aynen canım ama böyle daha iyi ?? boşver
????Tabi ki daha iyi canım??