- Forum Yaşı
- 11 Yıl 4 Ay
- Mesajlar
- 44,845
- Tepkime puanı
- 56,040
Ben alayım birazda
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
bende iyiyim @eiSy , teşekkür ederim
neler yapıyorsun , nasıl gidiyor hava cok sıcak değil mi ?
Dışarı cıkmıcak mısın bi hava alsana bak hava cok güzel![]()
çıkmışken alışverişte yaparsın![]()
Teşekkür ederim öncelikle güzel düşüncen için.
evdeyim okey oynuyorum sitede
hava o kadar sıcak ki dışarı çıkarsam hasta olurum.
Sıcaklık düşünce gider saatlerce alışveriş yaparım.
Rica ederim her zaman
Yine çok düşünceliyim kahretsin
Okeyde başarılar diliyorum o zamanTaş lazım olursa haber ver burdan gönderirim
Yenmeden ıstakayı kafalarına vurmadan gelme foruma giremezsin !
Olmazsın olmazsın sıkı sıkı giyin mont giy üzerine şemsiye de al yanına hiç bişi olmaz güven bana![]()
Aynen en mantıklısı akşam serinliğinde dışarı cıkmak o zaman hem gezmek de alışverişte her şey güzel olur
En son cümle çok ikna ediciydi ikna oldum cıkma dışarı sakın![]()
Bilmukabele..Centilmenliginden ve güzel düşünceli olmanı kutlarim.
Teşekkürler her zaman arkadaşlar ıstıkayı kafama vurmadan taşları alıp son oyunu kazanıyorum.
Manuş Baba'ninda dediği gibi; Bu havada gidilmez
Güneşli günde gidilmez
Aslında hiç gidilmez
ben evden çıkmıyim ama .En mantıklısı akşam üzeri serin havada gitmek bol bol gezmek dinlerim dediklerini.