• Web sitemizin içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için Web sitemize kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Web sitemize üye olmak tamamen ücretsizdir.

Son Mesaj Kimde? (8)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Bende yine :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Nur
bende iyiyim @eiSy , teşekkür ederim :D

neler yapıyorsun , nasıl gidiyor hava cok sıcak değil mi ?

Dışarı cıkmıcak mısın bi hava alsana bak hava cok güzel :D

çıkmışken alışverişte yaparsın :D


Teşekkür ederim öncelikle güzel düşüncen için. :D
evdeyim okey oynuyorum sitede :D
hava o kadar sıcak ki dışarı çıkarsam hasta olurum. :D

Sıcaklık düşünce gider saatlerce alışveriş yaparım. :D
 
Teşekkür ederim öncelikle güzel düşüncen için. :D
evdeyim okey oynuyorum sitede :D
hava o kadar sıcak ki dışarı çıkarsam hasta olurum. :D

Sıcaklık düşünce gider saatlerce alışveriş yaparım. :D

Rica ederim her zaman :)
Yine çok düşünceliyim kahretsin :D
Okeyde başarılar diliyorum o zaman :) Taş lazım olursa haber ver burdan gönderirim :D
Yenmeden ıstakayı kafalarına vurmadan gelme foruma giremezsin ! :D
Olmazsın olmazsın sıkı sıkı giyin mont giy üzerine şemsiye de al yanına hiç bişi olmaz güven bana :D :D
Aynen en mantıklısı akşam serinliğinde dışarı cıkmak o zaman hem gezmek de alışverişte her şey güzel olur :)
En son cümle çok ikna ediciydi ikna oldum cıkma dışarı sakın :D
 
Rica ederim her zaman :)
Yine çok düşünceliyim kahretsin :D
Okeyde başarılar diliyorum o zaman :) Taş lazım olursa haber ver burdan gönderirim :D
Yenmeden ıstakayı kafalarına vurmadan gelme foruma giremezsin ! :D
Olmazsın olmazsın sıkı sıkı giyin mont giy üzerine şemsiye de al yanına hiç bişi olmaz güven bana :D :D
Aynen en mantıklısı akşam serinliğinde dışarı cıkmak o zaman hem gezmek de alışverişte her şey güzel olur :)
En son cümle çok ikna ediciydi ikna oldum cıkma dışarı sakın :D


Centilmenliginden ve güzel düşünceli olmanı kutlarim. :D
Teşekkürler her zaman arkadaşlar ıstıkayı kafama vurmadan taşları alıp son oyunu kazanıyorum. :D
Manuş Baba'ninda dediği gibi; Bu havada gidilmez
Güneşli günde gidilmez
Aslında hiç gidilmez :D
ben evden çıkmıyim ama .En mantıklısı akşam üzeri serin havada gitmek bol bol gezmek dinlerim dediklerini. :D
 
Centilmenliginden ve güzel düşünceli olmanı kutlarim. :D
Teşekkürler her zaman arkadaşlar ıstıkayı kafama vurmadan taşları alıp son oyunu kazanıyorum. :D
Manuş Baba'ninda dediği gibi; Bu havada gidilmez
Güneşli günde gidilmez
Aslında hiç gidilmez :D
ben evden çıkmıyim ama .En mantıklısı akşam üzeri serin havada gitmek bol bol gezmek dinlerim dediklerini. :D
Bilmukabele.. :)
Kazanamasaydın forumun girişinde bekliyor olacaktım seni :d
Gidilmez gidilmez bu havada hiç bir yere gidilmez .. :D
Aynen serin havada gezmenin yanında alışveriş yapmayıda unutma :)
Yiyecek bir şeyler alırsın artık :D
 
Yok yok aldım Rahatlıkla tebrik edebilirsin. @Uur :D
Suan hava çok güzel hem bir şeyler içip hemde alışveriş yapabilirim. :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Nur
Ben geldim aldim ? sizede güle güle diyurum
 
Yük ben varken cimseye düşmez ??
 
Aldım bende. :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Nur
Bende. :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Nur
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Geri
Üst