- Konuyu Başlatan
- #5,686
Herkesin??
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
Yaaa ne kadar keyifli olmuştur kim bilir selfie çektin inşallah??Mesajı alıyoruz ?
Sonunda emir cana gittim![]()
Evet çok keyifliydi canlı izlemek, dinlemek.Yaaa ne kadar keyifli olmuştur kim bilir selfie çektin inşallah??
Aaa olmadı nasıl çekemedin emir gel bi diyeydin gelirdi??Evet çok keyifliydi canlı izlemek, dinlemek.
Muhteşemdi diyebilirimonla çekemedim ama bol bol onu çektim ?
Korumalar çok fazla vardı ? zaten çok yorulmuştuAaa olmadı nasıl çekemedin emir gel bi diyeydin gelirdi??
Korumasız da gezmez artık?Korumalar çok fazla vardı ? zaten çok yorulmuştu
Artık bir daha gelirse o zaman çekerim inşallah?
İnşallah ??Korumasız da gezmez artık?
?artık bi daha ki gelişine inşallah diyelim??