• Web sitemizin içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için Web sitemize kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Web sitemize üye olmak tamamen ücretsizdir.

Son Mesaj Kimde? (8)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Bende alırım :D
 
Olmass :D
 
Olur bal gibi de ? diyalizden çıktım keyfim yerinde Allah'ım a şükürler olsun
 
Allah acil şifalar versin inşallah daha iyi olursun inşallah. : )))
 
  • Love
Tepkiler: Nur
Alırım tabi. :D
 
Aldım bile :D
 
Bende senden aldım administrator. :D
 
Benim neşem hep yerinde hiç bir şeye kolay kolay moralimi bozmam ki. :D Ama yine de teşekkürler sizinde sağlığınızz keyfiniz hep yerinde olsun. ?
Tabi son mesaj bende. :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Nur
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Geri
Üst