PeriKızı
Moderatör
- Forum Yaşı
- 7 Yıl 1 Ay
- Mesajlar
- 8,693
- Tepkime puanı
- 34,540
Bu sabah kahveler ve tatlılar benden
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
Ellerinize sağlık teşekkürler![]()
Bu sabah kahveler ve tatlılar benden![]()
rica ederim canım afiyet olsunEllerinize sağlık teşekkürler
oyyy tsk edrim balim ellerine saglik ❤❤![]()
Bu sabah kahveler ve tatlılar benden![]()
Tamm abla bn atarim sen kiyma ??? zamda yapmıyorOna kıyamam ben birtane patron var zaten ?Terlik atamam
rica ederim tatlım afiyet olsunoyyy tsk edrim balim ellerine saglik ❤❤
Yapti ya duble zam???? daha ne isteyusunuzTamm abla bn atarim sen kiyma ??? zamda yapmıyor
tsklrr sonunda sen yaptin dimi buda cakma degil mi .)))
ozaman ellerine saglik tsk ediyoruz .)))Kendi ellerimle yaptım çakallık yok merak etme