- Forum Yaşı
- 5 Yıl 7 Ay
- Mesajlar
- 2,474
- Tepkime puanı
- 29,290
Bende bende yanlışın var senin ?
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
Git burdan pozi kahve yaptıgın arkadaslarının yanına git nankör kedi poziBen mavili olarak alabilirim??
Sen de varsın canım orada görmedin mi??Git burdan pozi
Git burdan pozi kahve yaptıgın arkadaslarının yanına git nankör kedi pozi![]()
Efendim ricam olur şekerli olsun lokumları bendenHemen @Ragnar bey hazretleri ayıp ediyorsunuz??