- Forum Yaşı
- 10 Yıl 8 Ay
- Mesajlar
- 14,623
- Tepkime puanı
- 83,310
Tamam tamam kestane şekeri de olurÇok masraflısın)
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
Tamam tamam kestane şekeri de olurÇok masraflısın)
Can çıkar huy çıkmazOho hep masraf, hiç değişmemişsin![]()
@StigmatA şekerim ben siparişleri alıyorum sen kredi çek gelSakızlı muhallebi, çikolatalı kestane şekeri teşekkürler???
Almazsa yer hesabına yazdırırızAh ablam patron almadı ki yiyelim??
Hhaahah yakalarsam muah dermiş???Almazsa yer hesabına yazdırırızonun iş yerine yakın zaten elbet kestaneci yakalar Cem i
![]()
Daha konuşmaya devam edersem @StigmatA gelip bizi muah muah yapacakHhaahah yakalarsam muah dermiş???
İşte sen o zaman cümbüşü izle??Daha konuşmaya devam edersem @StigmatA gelip bizi muah muah yapacakhadi ben alışığım banlanma ya da koskoca yönetici bağlanırsa skandal
![]()