• Web sitemizin içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için Web sitemize kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Web sitemize üye olmak tamamen ücretsizdir.

Son Mesaj Kimde? (9)

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan StigmatA
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Alırım seni evlenirim gibi ,)
 
Neden olmasın ;)
 
İşte neden olmasın demiyoruz olursa hakkınızda hayırlısı olsun derim ben ikinz adinada çok mutlu olurum .))
 
Hayırlısı :)
 
Aminn. )
 
Gözümden kaçmadı ama alırım mesajını :)
 
İnatçıdır bırakmaz alacak muhakkak mücadele etmesi lazım :)
 
Konunun boyutu da değişmiş? burası yeri mi bay mod yani biz de seni sever sayarız da önce gönül almak var sen son mesaj derdine düşüp seni mi alacağım diyorsun keşke o kadar kolay olsa??
 
Alırım affetmem :D
 
Tamam sende kalsın :)
 
Geri
Üst