• Web sitemizin içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için Web sitemize kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Web sitemize üye olmak tamamen ücretsizdir.

Şuan Ne Dinliyorsun?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Pisadam
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Evgeny Grinko - And I Blow Out The Candles​

 
ozbi - nereye böyle

Beni fark edişini hissetmek güzeldi ama

E tabi bir o kadar da komik yani.
Ne desem ki?
Olmayışına sitem mi etsem?
Yoksa olucağını hisseden tarafıma küfür mü etsem?
Ne biliyim ya?
Biraz alkol biraz da fütursuzluk işte geceye bıraktığım...
Ve senin yanımdan beni hissederek gidişin.
Ne boktan layyn.
Bi nasılsın yok.
Bi selam.
Bi gözlerinin içine bakmak bi durdurmak zamanı.
Sonra herkes donmuşken bağırmak yok.
Dokunsana bana diye.
Gözlerimin içine baksana bi.
 
Geri
Üst