• Web sitemizin içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için Web sitemize kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Web sitemize üye olmak tamamen ücretsizdir.
  • Sohbetokey.com ile canlı okey oynamaya ne dersin? Hem sohbet et, hem mobil okey oyna!
  • Soru mu? Sorun mu? ''Bir Sorum Var?'' sistemimiz aktiftir. Paylaşın beraber çözüm üretelim.

Switch case yapısıyla hesap makinesi

Üyelik Tarihi
7 Ocak 2015
Konular
4,091
Mesajlar
4,274
MFC Puanı
40
2e1ax_origami_frontpage_hesapmakinesi-c.jpg



Kod:
#include <stdio.h>
#include <conio.h>
#include <math.h>
main()
{
    int secim,sayi1,sayi2;
    printf("*** H E S A P   M A K I N E S I ***\n");
    printf("Yapmak istediginiz islemi seciniz.\n[1]Toplama\n[2]Cikarma\n[3]Carpma\n[4]Bolme\n");
    secim:
    scanf("%d",&secim);
    switch(secim)
    {
        case 1:
            printf("Iki sayi giriniz: \n");
            scanf("%d %d",&sayi1,&sayi2);
            printf("Sonuc:%d",sayi1+sayi2);
            break;
         case 2:
            printf("Iki sayi giriniz: \n");
            scanf("%d %d",&sayi1,&sayi2);
            printf("Sonuc:%d",sayi1-sayi2);
            break;
        case 3:
            printf("Iki sayi giriniz: \n");
            scanf("%d %d",&sayi1,&sayi2);
            printf("Sonuc:%d",sayi1*sayi2);
            break;
        case 4:
            {
            float sayi1,sayi2;
            printf("Iki sayi giriniz: \n");
            scanf("%f %f",&sayi1,&sayi2);
            printf("Sonuc:%2.2f",sayi1/sayi2);
            break;
            }
        default:
            printf("Hatali bir secim yaptiniz. Yeniden bir secim yapiniz: \n");
            goto secim;
    }
    getch();
}
 
Üst