• Web sitemizin içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için Web sitemize kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Web sitemize üye olmak tamamen ücretsizdir.

Yepy'den iPhone 13 mü yoksa 14 mü almalıyım?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan 34ferit
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

34ferit

Kayıtlı Üye
Forum Yaşı
3 Ay 20 Gün
Mesajlar
5
Tepkime puanı
0
Arkadaşlar yepy'den yenilenmiş telefon alacağım, sizce iphone 13 mü yoksa 14 mü alayım?
(Başka model önermeyin lütfen bütçem kısıtlı ve 6 taksit alıcam, bir de başka site önermeyin lütfen arkadaşlarım yepy'den aldığı için buradan alıcam)

1.jpeg
 
Geri
Üst