Hayın darbe girişiminin ardından kendimi bir sınava çektim dedim ki bu darbe kendi kendine olmuş olamaz. Sonra iki ay kim yaptı diye düşündüm sonra anladım ki Fetöcü subaylar yapmıştı. Sonra dedim ki güzel ülkemiz elden gidecek muhalif kşiliğimi bir kenara bırakıp bende uzun adamın yanında yer almaya başladım. Tartışma konusu açmak istedim ama anlamıyorum ki nereye açılacak. Uzun adamı seviyorum.