- Forum Yaşı
- 10 Yıl 1 Ay
- Mesajlar
- 6,194
- Tepkime puanı
- 10,010
Merak et , İYİ DEĞİLİM..!
Hayırdır nen var:u4:
Sezen le takıla takıla meraklı bişey oldum
kendimi kınım kınım kınıyorum:s72:
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
Merak et , İYİ DEĞİLİM..!
Hayırdır nen var:u4:
Sezen le takıla takıla meraklı bişey oldum
kendimi kınım kınım kınıyorum:s72:
düşünüp sorman onure etti teşekkür ederim.
Ama anlatmak için dogru zaman degil.
Rica ederim ne demek her zaman
inşaAllah derdin sıkıntın geçer
Refaha ulaşırsın:s61:
çok teşekkür ederimbazen boşverebilmeli insan.. zor olsada !
Onu bende beceremiyorum maalesef
Gamsız olamadığımız içinde hep üzülüyoruz
Çok iyi anlıyorum seniÇok az hata yapmaya çalışan biri için en zor konu yaptıgı hatayı açıklamaktır.Tecrübesizdir cünkü. Açıklayamaz kendini. Cünkü Hatasız yaşamıştır yada yaşamaya çalışmaktadır.
Anlatamıyorum![]()
Çok iyi anlıyorum seni![]()
öğrenmenin ve ders çıkarmanın yaşı yokmuş biliyormusun ?
Tabi ki ôyle.
Her yaşta herşey öğrenilebilir yeterki istek olsun
Ve 60 yaşında ki bir insan bile hata yapıp ders çıkarabiliyo
Önemli olan hatanı bilip onu bir daha yinelememek
Terapi gibi geldin teşekkür ederim![]()