• Web sitemizin içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için Web sitemize kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Web sitemize üye olmak tamamen ücretsizdir.

Düşün ki O Bunu Okuyacak?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Deep
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
VesseLam inşallah sıkıntı veren şeylerden Allah aydınlığa, feraha çıkarsın seni.
 
Dua ile inançla üstesinden gelinmeyecek zorluk yok VesseLam:)
 


Onu bende beceremiyorum maalesef:)
Gamsız olamadığımız içinde hep üzülüyoruz

Çok az hata yapmaya çalışan biri için en zor konu yaptıgı hatayı açıklamaktır.Tecrübesizdir cünkü. Açıklayamaz kendini. Cünkü Hatasız yaşamıştır yada yaşamaya çalışmaktadır.

Anlatamıyorum (:
 
Çok az hata yapmaya çalışan biri için en zor konu yaptıgı hatayı açıklamaktır.Tecrübesizdir cünkü. Açıklayamaz kendini. Cünkü Hatasız yaşamıştır yada yaşamaya çalışmaktadır.

Anlatamıyorum (:
Çok iyi anlıyorum seni:)
 
öğrenmenin ve ders çıkarmanın yaşı yokmuş biliyormusun ?

Tabi ki ôyle.
Her yaşta herşey öğrenilebilir yeterki istek olsun
Ve 60 yaşında ki bir insan bile hata yapıp ders çıkarabiliyo:)
Önemli olan hatanı bilip onu bir daha yinelememek
 


Tabi ki ôyle.
Her yaşta herşey öğrenilebilir yeterki istek olsun
Ve 60 yaşında ki bir insan bile hata yapıp ders çıkarabiliyo:)
Önemli olan hatanı bilip onu bir daha yinelememek


Terapi gibi geldin teşekkür ederim (:
 
Geri
Üst