• Web sitemizin içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için Web sitemize kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Web sitemize üye olmak tamamen ücretsizdir.

İçinizden Geçenler

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan StigmatA
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Belki gün gelecek o söylediklerimden pişman olacağım ama, üzgün olmayacağım.
Her gün ve her daim ihtiyacınız olduğunda bilin ki, yanınızda olacağım.
Çünkü böyle olmalı..
 
ilk defa uyuyakaldigim icin mutsuz bi sabaha uyandim..
 
Öğlen uyudum.
Gece uyuyamayacağım.
Sabah nasıl kalkıp işe gideceğim şimdi ??
Bu dengesizlik bana kafayı yedirmezse iyidir!
 
Önceden Ramazanda evde iftar açtığım günler 1 elin parmağını geçmezdi belki de..
Bugün ise Ramazanda 5. gün ve ne bir misafirliğe gidebildim, ne de birini davet edebildim.
Bu musibetin de vardır bir hikmeti.
Durup düşünmek, sabretmek gerek.
 
cidden çok acıktım.. sayılır dakikalar..
 
İçimi kuruttu geberesice hiç bişey düşünmüyorum :D
 
@Pisadam allah cezanı versin dicem ramazanda tutar mutar bedduam vicdan azabı çekerim:D. Yaw sac sakalını değiş arabanı değiş giyim kuşamını değiş dee şu forumdan ne istedin valla ne nerde 1 saat arıyorum:) evde kalasın bitlenesin emi:D
 
içimden geçeni buraya yazarsam kalbe zarar verir,o yüzden içimde tutnaya karar verdim:D
 
Gereğinden fazla hanımefendisin. Bu kadarıda gereksiz gibi..
 
@Pisadam allah cezanı versin dicem ramazanda tutar mutar bedduam vicdan azabı çekerim:D. Yaw sac sakalını değiş arabanı değiş giyim kuşamını değiş dee şu forumdan ne istedin valla ne nerde 1 saat arıyorum:) evde kalasın bitlenesin emi:D

Aylardır girme ufak bir kol kırıklığı yüzünden sonra gel bana beddua et, asıl sabah akşam dua etmen lazım böyle harika ötesi bir forum yaptığım için ;d Hoşgeldin bu arada sezoo
 
Geri
Üst