• Web sitemizin içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için Web sitemize kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Web sitemize üye olmak tamamen ücretsizdir.
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
3 te 3 yaparsın cnm
 
  • Beğen
Tepkiler: Uur
@Sindy, aahahahahaaa çok mantıklı bi ann olurdu herkes şokkkk :giggle:

@Pozitivizm, ama yaaaa sindy 10 yıldan uzun süredir burada ve hiç son mesaj alamamış.. ben 6 ayda 2 kez aldım bu yüzden 7 onun olsun hadi :giggle:

@Uur, açıklama bi üst satırda :P

@Pozitivizm, yaaaaa sen yaaa ben alalım dedim uur almasın.. nitekimde öle oldu
 
Vaay arkadaaşş satışa mı denk geldim diceemm amaa heralde gerçekleer bunlarr :D bende kendimden vazgecip pozi için çalışıyordum kiii @saphira minik bir ejderhaaa gibi gelipp yaktı yıktı hepimizi :p :D :roflmao: Tek bir mesajla alması da çok manidar oldu bence :p :D
 
@Sindy, aahahahahaaa çok mantıklı bi ann olurdu herkes şokkkk :giggle:

@Pozitivizm, ama yaaaa sindy 10 yıldan uzun süredir burada ve hiç son mesaj alamamış.. ben 6 ayda 2 kez aldım bu yüzden 7 onun olsun hadi :giggle:

@Uur, açıklama bi üst satırda :p

@Pozitivizm, yaaaaa sen yaaa ben alalım dedim uur almasın.. nitekimde öle oldu
@Uur yeni taktik bizi birbirimize düşürüp son mesajı @saphira alacak:roflmao:
@saphira canım @Sindy 10 senedir alamamış dedin bıraksaydın neden bırakmadın biz mi dedik bırakma diye:roflmao:
 
Vaay arkadaaşş satışa mı denk geldim diceemm amaa heralde gerçekleer bunlarr :D bende kendimden vazgecip pozi için çalışıyordum kiii @saphira minik bir ejderhaaa gibi gelipp yaktı yıktı hepimizi :p :D :roflmao: Tek bir mesajla alması da çok manidar oldu bence :p :D

kısmet diyelim sanırım şanslı idim.. zaten forumda da yoktum bi girdim 9999 mesaj hemen yazdım 10000 ben oldum :P
 
  • Haha
Tepkiler: Uur
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Geri
Üst