@Sindy, aahahahahaaa çok mantıklı bi ann olurdu herkes şokkkk
@Pozitivizm, ama yaaaa sindy 10 yıldan uzun süredir burada ve hiç son mesaj alamamış.. ben 6 ayda 2 kez aldım bu yüzden 7 onun olsun hadi
@Uur, açıklama bi üst satırda
@Pozitivizm, yaaaaa sen yaaa ben alalım dedim uur almasın.. nitekimde öle oldu