• Web sitemizin içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için Web sitemize kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Web sitemize üye olmak tamamen ücretsizdir.

Bir İmparatorluğun Doğuşu

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Joe.
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
peki. Grubun amacı? Miya ve Joe 'den oluşmasından başka bir artısı var mı? :D

ve ben neden bu topluluğun bir üyesi olmalıyım? açılış konuşması beni pek ikna etmedi.
Planlarınız neler?
Burada ne gibi aksiyonlar olacak?
Benim bu ekipte pozisyonum ne olacak?
gibi sorulara cevap almak isterim sevgili Joe. and Miyamoto ?

:D


İlave olarak maaşlarımıza ne kadar artı yansıyacak. Bu en önemlisi..Evet dinliyoruz :aa2:
 
peki. Grubun amacı? Miya ve Joe 'den oluşmasından başka bir artısı var mı? :D

ve ben neden bu topluluğun bir üyesi olmalıyım? açılış konuşması beni pek ikna etmedi.
Planlarınız neler?
Burada ne gibi aksiyonlar olacak?
Benim bu ekipte pozisyonum ne olacak?
gibi sorulara cevap almak isterim sevgili Joe. and Miyamoto ?

:D


En büyük artısı o grupta benim olmam , benim bir yerde olmam demek mutlak galibiyet demek. Nerede neyi ne şekilde istersen :D
 
peki. Grubun amacı? Miya ve Joe 'den oluşmasından başka bir artısı var mı? :D

ve ben neden bu topluluğun bir üyesi olmalıyım? açılış konuşması beni pek ikna etmedi.
Planlarınız neler?
Burada ne gibi aksiyonlar olacak?
Benim bu ekipte pozisyonum ne olacak?
gibi sorulara cevap almak isterim sevgili Joe. and Miyamoto ?

:D

Bu grubun açılış amacı bir birlik beraberlik halinde eğlenmek eğlenirken öğrenmek öğrenirken acaba bunu neden öğreniyorum ne işime yarayacak düşüncesine sahip olmak ahaha :s95: :s95: :s95:
Planlarımız arasında stratejik olan her şey :D
Üstte yazdım ne aksiyonlar olucağını :D :D
Pozisyonun ilk önce çıraklıktan başlıyacaklar her gelen :s95: :s95:
 
İlave olarak maaşlarımıza ne kadar artı yansıyacak. Bu en önemlisi..Evet dinliyoruz :aa2:
maaşa düştü bu da :s86: :D

En büyük artısı o grupta benim olmam , benim bir yerde olmam demek mutlak galibiyet demek. Nerede neyi ne şekilde istersen :D

ya kaybedersek ne belli? hiç bir zaman emin olamayız :D
tam yetki istiyorum. bana asla karışılmayacak. neyi. ne zaman. nasıl istersem. öyle yaparım ? kabul mü? :D
 

maaşa düştü bu da :s86: :D



ya kaybedersek ne belli? hiç bir zaman emin olamayız :D
tam yetki istiyorum. bana asla karışılmayacak. neyi. ne zaman. nasıl istersem. öyle yaparım ? kabul mü? :D

En önemlisi o zaten :D
 
Bu grup 2 saate dağılır söyliyim :D
:sia: lar dolmaya başladı yine :D
 
Geri
Üst