• Web sitemizin içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için Web sitemize kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Web sitemize üye olmak tamamen ücretsizdir.

Bir İmparatorluğun Doğuşu

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Joe.
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Bu grubun açılış amacı bir birlik beraberlik halinde eğlenmek eğlenirken öğrenmek öğrenirken acaba bunu neden öğreniyorum ne işime yarayacak düşüncesine sahip olmak ahaha :s95: :s95: :s95:
Planlarımız arasında stratejik olan her şey :D
Üstte yazdım ne aksiyonlar olucağını :D :D
Pozisyonun ilk önce çıraklıktan başlıyacaklar her gelen :s95: :s95:

Oraları okumaya usendim :D ben direkt piremses olacam imparatorluk da banane ya :u2:
 

maaşa düştü bu da :s86: :D



ya kaybedersek ne belli? hiç bir zaman emin olamayız :D
tam yetki istiyorum. bana asla karışılmayacak. neyi. ne zaman. nasıl istersem. öyle yaparım ? kabul mü? :D

Bu zamana kadar hiç kaybetmedim ama ? :D Bizden sonra en yetkili olarak seni atıyorum . Kabul mü ? :D
 

ben çok bilmiş numarası yaparım merak etme o iş bende :D



ne var? beğenemedin mi :D bal gibi de piremsesim. sen pirems olamadın diye kıskanıyorsun beni dimiiiii :f2:

Ben kralım bağyan piremsliği yaladık yuttuk biz hey gidi heyyy :D
 
Ve ek olarak Buka ; Bizim gizli bir destekleyenimiz , kol kanaat geren birisi var ... Kim mi ? Tabiki de StigmatA
 
StigmatA nın çöküşünüde burada izleyeceğiz yani :D
 
Bu zamana kadar hiç kaybetmedim ama ? :D Bizden sonra en yetkili olarak seni atıyorum . Kabul mü ? :D
oo tamam patron kabul :g1:

Ben kralım bağyan piremsliği yaladık yuttuk biz hey gidi heyyy :D
daha yüzde 2 bile olamamış kralım diyor. peehhhh :u16: :D

Ve ek olarak Buka ; Bizim gizli bir destekleyenimiz , kol kanaat geren birisi var ... Kim mi ? Tabiki de StigmatA
o zaman yardır :D
 
Banada öyle geliyor. Çok pis pişmam oldum:)
 
Geri
Üst