- Forum Yaşı
- 9 Yıl
- Mesajlar
- 4,081
- Tepkime puanı
- 40
Aslında ben avatar koydum ama , senin kurdugun bu forum benim avatarımı göstermiyor Pisadam
hakket paşa bende soruyum sırası gelmişken herkesin avatar ayna gibi benimki niye soluk
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
Aslında ben avatar koydum ama , senin kurdugun bu forum benim avatarımı göstermiyor Pisadam
Aslında ben avatar koydum ama , senin kurdugun bu forum benim avatarımı göstermiyor Pisadam
hakket paşa bende soruyum sırası gelmişken herkesin avatar ayna gibi benimki niye soluk![]()
Tabi un sana karşı bir düşmanlığı var ;d Sen bana özel mesajla at bakayım bir.
Piksellerden. 140x93 senin orjinal avatarının boyutları fakat senden 170x250 istiyor. Böyle olmadığı içinde otomatik avatarın 170x250'e göre ayarlanıyor buda piksellerin kalitesileşmesine neden oluyor![]()
teknik bilgiye tesekkurlersonuc ?