• Web sitemizin içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için Web sitemize kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Web sitemize üye olmak tamamen ücretsizdir.

Düşün ki O Bunu Okuyacak?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Deep
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Aslında ben avatar koydum ama , senin kurdugun bu forum benim avatarımı göstermiyor Pisadam

Tabi forumun sana karşı bir düşmanlığı var ;d Sen bana özel mesajla at bakayım bir.

hakket paşa bende soruyum sırası gelmişken herkesin avatar ayna gibi benimki niye soluk :D

Piksellerden. 140x93 senin orjinal avatarının boyutları fakat forum senden 170x250 istiyor. Böyle olmadığı içinde otomatik avatarın 170x250'e göre ayarlanıyor buda piksellerin kalitesileşmesine neden oluyor ;)
 
Tabi un sana karşı bir düşmanlığı var ;d Sen bana özel mesajla at bakayım bir.



Piksellerden. 140x93 senin orjinal avatarının boyutları fakat senden 170x250 istiyor. Böyle olmadığı içinde otomatik avatarın 170x250'e göre ayarlanıyor buda piksellerin kalitesileşmesine neden oluyor ;)

teknik bilgiye tesekkurler :D sonuc ?
 
Şaşırdım.:f6:
 
suratına bakıp "Mal Müdürü" desem hangi malın dicek mallardansın...
 
Biraz da sen kal bana hasret oralarda, der gibi bir gidişti benimki.
 
Zalımın kızı dkskxmsmx


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
Okusan da fark etmiyor artık..
 
Özlemim bin kat arttı haberin olsun:p
 
Geri
Üst