• Web sitemizin içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için Web sitemize kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Web sitemize üye olmak tamamen ücretsizdir.

Düşün ki O Bunu Okuyacak?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Deep
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
buraya yazcağımı o okuyamazki , hatta göremez bile , hani derlerya keşke hayatta olsaydıda canım babam seni çok seviyorum diyebilseydim , şimdi burda olsaydın deli kız derdin :(
 
N'OLDU PEK Bİ KEYFİN YOK
DÜŞLEDİĞİN GİBİ OLMADI MI?
YAKIŞTI AMA SANA MOR RENK ÇOK
GELEN YERİMİ DOLDURMADI MI?
 
Seni incinirsin diye gönlümde tutamam
Alçalırsın korkusuyla ile gözümde de tutamam
Seni gözümde gönlümde değil canımda saklayayım ki son nefesimde
Bana yar olasın
Senin aşkında
Benden başka kimse sebat gösteremez
Benden başka hiç kimse çorağa tohum ekemez
Düşmana da ,dost da seni kötülemek istiyorum ki seni benden başkası sevmesin
 
Geri
Üst