• Web sitemizin içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için Web sitemize kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Web sitemize üye olmak tamamen ücretsizdir.

Düşün ki O Bunu Okuyacak?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Deep
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Ben fırsat yaratmam zaten o fırsat ayağıma gelir :olmaz
 
her forumdaki imzamı yazayım okumasada olur :)

Ve Ben Kays Adı Aşk Olanda Unuttuğumdur Leyla
 
Ne güzel şey yalnızlık.. Şükür bugünde aldatılmadım.. Kandırılmadım.
 
Bak cesaretim yok artık
Geç oldu yorgunum
Yine deli oldum sayende
 



Kayıp Aranıyor

21 Eylül 2016 günü evinden çıkıp giden bir daha da geri dönmeyen çok saygıdeğer özel üyemiz Joe. 'yi görenlerin ya da yolda izde çatanların MF'ye getirmeleri rica olunur.

Not: Evine dön oğlum :s95 :s95

Forumun türlü türlü yerlerine yapıştırsam mı bu kayıp ilanını :hih :D
 



Kayıp Aranıyor

21 Eylül 2016 günü evinden çıkıp giden bir daha da geri dönmeyen çok saygıdeğer özel üyemiz Joe. 'yi görenlerin ya da yolda izde çatanların MF'ye getirmeleri rica olunur.

Not: Evine dön oğlum :s95 :s95

Forumun türlü türlü yerlerine yapıştırsam mı bu kayıp ilanını :hih :D

Bu ne ya hu Joe. ne ara kayboldu ki :))

Monte İmza yap bebem hatta forumcak yapalım :))
 


Bu ne ya hu Joe. ne ara kayboldu ki :))

Monte İmza yap bebem hatta forumcak yapalım :))

Ne zamandır göremiyorum, en son o gün görmüşüm o yüzden yazdım :s64 Tabi ilk kaybolmuş olan bende olabilirim ama ilk ilanı veren ben olduğuma göre şuan o kayıp :D

İmza fikri güzelmiş. Yazıları çok büyük mü? Mobile olduğum için büyüklüğünü anlayamıyorum. :s1-1
 
Ne zamandır göremiyorum, en son o gün görmüşüm o yüzden yazdım :s64 Tabi ilk kaybolmuş olan bende olabilirim ama ilk ilanı veren ben olduğuma göre şuan o kayıp :D

İmza fikri güzelmiş. Yazıları çok büyük mü? Mobile olduğum için büyüklüğünü anlayamıyorum. :s1-1

kim kayıp değil ki az bişey bende kaybolmuştum farketmedim joecazımın kaybolduğunu
Sıkıntı yok gelir o, her zaman ki hali :)
 
Her gece nasıl ki sabahla sonlanır. İnsanların sonuda mutluluk olmalıdır.
 
Bir varmışı seviyorum da bir yokmuşa alışamadım.
 
Zaman içerisinde kaybettiğim anılarım ve sevinçlerim var
 
Geri
Üst