• Web sitemizin içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için Web sitemize kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Web sitemize üye olmak tamamen ücretsizdir.

Düşün ki O Bunu Okuyacak?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Deep
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
En iyisini isteyen bir adamım ben elimdeki ile yetinmesini bilmyen pis biriyim değiştirsene beni?

Bir rençimiz var ama bir porşemiz yok sabri reyis kadar zengin bir sevgilim olsa da lamborghini alsak ;d



Yazdırırken forum reklamını da unutma ama :D

ne demek efem unuturmuyum hiç:D
 


Ben seni değiştirdim haberin yok :)) Geçmiş olsun pis insan :))

Haberim var varda, izin veren benim ama unutma bide bana şöyle sarışın yada çikolata esmeri 90 60 90 boylarında benden uzun olmamak şartı ile (1.80 boyum) az biraz ölçüler oynayabilir bir kızda bulursan işte o zaman olur :D Sipariş ediyoruum


ne demek efem unuturmuyum hiç:D

Unuttun bile ;d
 
Haberim var varda, izin veren benim ama unutma bide bana şöyle sarışın yada çikolata esmeri 90 60 90 boylarında benden uzun olmamak şartı ile (1.80 boyum) az biraz ölçüler oynayabilir bir kızda bulursan işte o zaman olur :D Sipariş ediyoruum

Olur paşam var mı başka emrin :))
Gönül işlerine karışmıyorum yeterince ağzımın payını aldım ;)

Kelin ilacı olsa reçeteye gerek yok :)
Makara yapmayalım elini sallasan ellisi bana iş düşürmessin sen :torpu
 
Haberim var varda, izin veren benim ama unutma bide bana şöyle sarışın yada çikolata esmeri 90 60 90 boylarında benden uzun olmamak şartı ile (1.80 boyum) az biraz ölçüler oynayabilir bir kızda bulursan işte o zaman olur :D Sipariş ediyoruum



Unuttun bile ;d

bulursak sana yonlendirriz oyle birini Pisadam:D
 


Olur paşam var mı başka emrin :))
Gönül işlerine karışmıyorum yeterince ağzımın payını aldım ;)

Kelin ilacı olsa reçeteye gerek yok :)
Makara yapmayalım elini sallasan ellisi bana iş düşürmessin sen :torpu

Siparişim hazırlandığında, Burak Bey buyrun efendim sipariniz hazır diyip kibarlaşabilirsin bende şöyle bir gözlemlerim I Ih bu benim istediğim gibi değil deeer çekilirim :D


bulursak sana yonlendirriz oyle birini @Pisadam:D

Ararsan bulursun ;d Yönlendirilmeyi bekliyorum.



O öyle der de talibi çok onun :)
Seçicidir uyuz herkesi beğenmiyor :hih kendisi seçsin :))

Çok ayıp be Özdenim istersen biraz daha dökül hakkımda falan olmaz mı :(
 


Konu başlığına bak :))
Düşün ki O Bunu Okuyacak?
O nerede ?
Mevzu nerelere geldi :)) Ya hu Pisadampis elimden geleni yaptım daha ne yapayım.
Benle anlaştığına göre herkesle anlaşırsın :))
Demek ki neymiş seni alan yaşadı :)


 
insan değişmez, farkına varır...
 
OmeGa olmadı şimdi bu isim ver bari kim kek yapcaksa bizde kapısına dizilelim :D
 
Geri
Üst